Donate me a click!

ruang iklan

ruang iklan

3 Jan 2014

ATASI MASALAH PERIOD PAINN






Haid berserta senggugut yang keterlaluan

----------------------------------------------------

Sakit semasa haid sebenarnya sangat kerap terjadi. Ia selalunya ringan dan akan berkurangan selepas sehari dua. Tetapi bagi sesetengah wanita, sakitnya terlalu perit sehingga sukar untuk bangun dari katil. Sengugut yang keterlaluan kerap disertai oleh gejala-gejala lain termasuk cirit-birit, loya, muntah, sakit kepala atau ketidakselesaan pada bahagian tulang belakang.




Senggugut selalunya berlaku akibat kekejangan pada otot rahim tetapi ia boleh juga disebabkan oleh keadaan seperti endometriosis dan fibroid. Pemeriksaan pelvis melalui kaedah ujian ultrasound atau laparoskopi mungkin akan disarankan oleh doktor anda bagi memastikan ia bukan penyakit serius yang boleh mengganggu sistem peranakan anda.




Pengambilan ubat penahan sakit seperti Nonsteroidal anti-inflammatory drugs (NSAIDs) seperti Ponstan boleh membantu melegakan kesakitan,tetapi sampai bila anda harus bergantung pada UBAT bukan.




Pilihan alternatif anda dengan suplemen yang diyakini selamat,semulajadi dan halal, semestinya GLA Complex dan Ostematrix Shaklee, in shaa allah akan membantu mengurangkan sakit senggugut dan gejala2 senggugut yang lain. Jom cuba! Anda pasti jatuh chenta ^__^







=====================================

🌟🌟SETIAP PEMBELIAN DI SINI LAYAK MENDAPATKAN🌟🌟




💊FREE cute vitamin ball pen

💊FREE pill box (WHILE STOCK LAST!)

🍶FREE Shaker bottle (WHILE STOCK LAST!)

👫FREE membership vitamin de royale dan dapat collect and redeem point di:bit.ly/18Dl9X3




(NOTICE: Free gift ini tidak ada kena mengena dengan Shaklee, ini adalah pemberian secara peribadi)




Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:

📨PM FACEBOOK FANPAGE: KLIK SINI

📋 isi borang tempahan:klik SINI

💻 saidahhamizah@gmail.com

📞call/SMS/wahtsapp/wechat: 014-7207131

🚚COD Area: shah alam










DISCLAIMER:
The products and information found on vitaminderoyale.blogspot.com are not intended to replace professional medical advice or treatment. Our information is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease or medical condition. Results of testimonials are not typical and individual results may vary.

No comments: