Donate me a click!

ruang iklan

ruang iklan

2 Jul 2013

MASALAH LOYA, ANGIN DAN KEMBUNG PERUT



Masalah loya ketika hamil memang sesuatu yang tidak boleh dijangkakan bila masanya dan siapa yang akan kena. Ada sestengah ibu hamil bertuah kerana tidak perlu melalui loya-loya. Selaim masalah loya semasa hamil, kebanyakan ibu juga mengalami masalah banyak angin, hingga kadang-kadang boleh menyebabkan sakit pinggang belakang.

Bagi yang tak hamil pula, masalah angin dalam badan ini memang normal hingga mebuatkan kita tidak dapat menjalankan ibadah solat dengan sempurna.yelah asyik kentut-kentut je..yang paling tak selesa, semasa kita berada di khalayak ramai atau di dalam satu bilik atau lif yang tertutup. Kalau buatnya gas tetibe meletup, tak ke malu tu...:)

OK, sebelum kita tengok lebih lanjut apa penyelesaiannya, mari kita tengok apakah sebenarnya angin dalam badan ni?

Gas dalam badan ni datang daripada 2 perkara iaitu udara yang kita sedut dan bakteria yang terdapat di dalam usus besar akibat gangguan daripada sesetengah bahan makanan yang tidak dapat dihadam dengan sempurna.

Apakah penyelesaiannya?

Kita sering mendengar halia buang angin. Tapi macamana nak minum halia selalu? takkan hari2 nak kena minum teh halia? atau makanan yang berunsurkan halia. Ada tak cara yang lebih mudah?

Jawapannya ialah 'Peppermint Ginger Plus'

Tak payah susah2 tumbuk halia, atau buat teh halia, hanya makan tablet ini saja telan macam pil, atau kalau nak sedap lagi, buat teh panas, lepas tu masukkan satu tablet peppermint ginger plus...nyumm....rasanya jadi teh halia....bukan setakat buang angin, tapi aromanya yang menawan boleh memberikan kita tenaga dan semangat untuk buat kerja.



Apa kandungan peppermint ginger plus ni?

Ianya dibuat dengan kombinasi 4 herba dari timur dan barat, dan dihasilkan dibawah prosedur standard menggunakan teknologi sains yang terkini. 4 bahan tersebut adalah: Halia, Pudina, jintan dan bunga lawang. Mari kita tengok semula apa kebiakan 4 bahan ini untuk masalah angin.

  1. Halia -  melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit PMS , loya dan mual angin ketika mengandung 
  2. Pudina - melegakan otot perut, membantu penghadaman, mabuk laut/darat, melegakan kesan gastrik, pedih ulu hati dan cirit-birit. Melegakan kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul akibat kemoterapi.
  3. Jintan - Menghilangkan kembung perut, melegakan gejala flur dan menyelesaikan masalah alergi pada saluran usus.
  4. Bunga lawang - Melegakan masalah pencernaan disebabkan PMS, batuk dan kahak, memberi peredaran tenaga di dalam badan dan lembut pada perut.



Apa lagi kelebihan peppermint ginger plus ni?


Ianya baik untuk:

  • Wanita hamil yang mempunyai masalah loya atau morning sickness
  • Mereka yang hendak travel jauh dan takut mengalami mabuk laut/darat
  • Mereka yang mengalami  masalah gastrik dan angin dalam badan
  • Mereka yang sering mengalami kembung perut
  • Mereka yang mengalami masalah pencernaan
CARA MAKAN PEPPERMINT GINGER PLUS, LIHAT SINI

TESTIMONI PENGGUNA, LIHAT SINI






DISCLAIMER:
The products and information found on vitaminderoyale.blogspot.com are not intended to replace professional medical advice or treatment. Our information is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease or medical condition. Results of testimonials are not typical and individual results may vary.
=====================================


Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
๐Ÿ“จPM FACEBOOK FANPAGE: KLIK SINI
๐Ÿ“‹ isi borang tempahan:klik SINI
 ๐Ÿ’ป saidahhamizah@gmail.com
 ๐Ÿ“žcall/SMS/wahtsapp/wechat: 014-7207131
๐ŸššCOD Area: shah alam

No comments: