Donate me a click!

ruang iklan

ruang iklan

8 Jul 2013

KELEBIHAN GLA SHAKLEE

Manfaat utama GLA Shaklee ni sangatlah banyak. Kalau biasa kita dengar perempuan kalau tak makan vitamin lain tak pe, tapi EPO (Evening primrose Oil) mesti ambil. Tapi kali ni saya nak perkenalkan pada anda GLA Shaklee yang 5 kali ganda lebih baik dari EPO. GLA ni diekstrak daripada borage yang mengandungi lebih 2 kali ganda GLA daripada dalam EPO. Borage nijuga 3 kali lebih baik dari segi bioavailabiliti dan 3 kali ganda lebih kesan daripada EPO.  

Setiap kapsul GLA mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. ianya digabungkan dengan minyak bunga matahari dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanannya. 

Antara manfaat utama GLA adalah:

✿Herba tradisi yang yang dipercayai - borage adalah herba kegemaran orang barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.
Menghilangkan jerawat - info lanjut? KLIK SINI
✿Mengawal selia estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglanadin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing,retensi air dan sakit payudara
✿Melambatkan menopaus - memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda
✿Memperbaiki prostatomegaly - GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.
✿Menentang kanser - GLA adalah anti-oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser
✿Memperbaiki inflamasi kulit- ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit lering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringkan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artiritis.
✿Menghalang komplikasi diabetes - merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.
✿Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan - merendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, menghalang penambahan berat badan. Ambil semasa perut kosong untuk mengelak keasidan hiper.
✿Menghalang tekanan darah tinggi - menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction.
✿Memperbaiki tekstur rambut - memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.
✿Hiperaktif dan autisma - (ADD/ADHD) - dibukti secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak beraustima, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.


GLA BUKAN SAHAJA UNTUK WANITA
Ramai orang salah anggap bahawa GLA hanya untuk wanita. Sebenarnya GLA  ni sama penting seperti asid amino. sangat penting untuk kanak-kanak (potong gel lembut dan campurkan isinya dengan makana), remaja, dewasa, dan juga selepas menopaus dan andropause (menopaus lelaki).

CARA MAKAN GLA. KLIK SINI
✿NAK TWNGOK TESTIMONI PENGGUNA GLA. KLIK SINI


******************************


Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
PM facebook fanpage: : SINI
borang tempahan:klik sini
Email: saidahhamizah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 014-7207131
COD Area: shah alam



DISCLAIMER:
The products and information found on vitaminderoyale.blogspot.com are not intended to replace professional medical advice or treatment. Our information is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease or medical condition. Results of testimonials are not typical and individual results may vary. 

No comments: