Donate me a click!

ruang iklan

ruang iklan

11 Jul 2013

HILANG TENAGA SEMASA BERPUASA

Suami kata: "hebat betul penangan protein ☕ ayang ni..sampai sekarang masih terasa kenyangnya"...apa protein ☕ ayang tu? jom tengok kat bawah ni


APA YANG BEST DENGAN SET BERPUASA NI?

⚛Performance drink (oren)
Nilah minuman yang diambil oleh ahli sukan untuk memastikan badan mereka kekal hidrat. Apa bezanya dengan kita yang bukan ahli sukan ni?semasa berpuasa, badan kita akan dehydrate kerana kekurangan air. Bila dehydrate badan akan cepat terkena penyakit. Rasanya sedap macam 100 plus orange. Ia membekalkan tenaga dan bendalir yang secukupnya agar badan tidak kekeringan. Kandungannya 'opticarb' merupakan formula karbohidrat yang membekalkan tenaga serta merta tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah, malah ia membantu memelihara paras gula dalam darah. Performance drink ni menghidrtakan badan kita lebih cepat daripada air.

⚛Energizing soy protein
Ia mengandungi 9 asid amino yang sangat tinggi nilainya dalam membentuk sel. Ia membekalkan tenaga , memberikan rasa kenyang, penting untuk pertumbuhan kulit, kuku, rambut yang sihat. Membantu meningkatkan immune booster, membanyakkan susu badan, gilsemik rengah yang bantu mengekalkan paras gula dalam badan. Juga membantu memelihara kesihatan jantung dan prostat.


******************************

✿SETIAP PEMBELIAN SET INI LAYAK MENDAPATKAN:

1. FREE vitamin ball pen
2. FREE pill box (WHILE STOCK LAST!)
3. FREE Shaker bottle (WHILE STOCK LAST!)
4. FREE keahlian VIP CUSTOMER di vitamin de royale dan dapat boleh redeem gift

(*FREE GIFT ini tidak ada kena mengena dengan shaklee, ini adalah pemberian secara peribadi)


Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
PM facebook fanpage: : SINI
borang tempahan:klik sini
Email: saidahhamizah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 014-7207131
COD Area: shah alam

No comments: