Donate me a click!

ruang iklan

ruang iklan

9 Jul 2013

APA MASKUD PENJAGAAN KESIHATAN YANG MENYELURUH?

ANDA RASA ANDA SUDUH CUKUP SIHAT? pergi GYM, jogging, makan tak berminyak, tak bergula. Walaupun anda dah buat macam2 untuk kesihatan diri, namun kita ni masih boleh terdedah kepada penyakit. Kesejahteraan sering dikaitkan dengan keadaan di mana kita bebas daripada sebarang penyakit. maka sudah tentulah kita dianggap sihat sekiranya kita tidak mengidap sebarang penyakit. Namun ada pula yang beranggapan walaupun kita tidak berpenyakit, kita tidak semestinya berkeadaan sihat.

Kesejahteraan sebenarnya berkait rapat dengan gaya hidup seseorang. setiap individu punyai tanggungjawab untuk menjaga kesihatan diri; memberikan pemakanan asas terbaik pada tubuh, mengawal berat badan serta tidak lupa untuk bersenam. Di samping itu, risiko kesihatan seperti merokok, pengambilan alkohol dan penyalahgunaan dadah haruslah dielakkan bagi memelihara kesejahteraan dan kesihatan diri. 

Di bawah ini merupakan TIGA langkah mudah yang anda perlu berikan perhatian untuk mendapat kesihatan dan kesejahteraan yang optimum.

Shaklee menyediakan kesejahteraan yang menyeluruh untuk memberikan anda kehidupan yang lebih sihat:

Step 1: Anti-penuaan selular

Vivix mengandungi satu campuran botani unik polygonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberry eropah dan lobak ungu yang mana kaya dalam polifenol. Polifenol merupakan sekumpulan sebatian fotokimia dengan faedah antioksidan dan penuaan selular.

Shaklee collagen powder pula merupakan kolagen tambahan paling baik yang mengandungi 4000mg proprietari kolagen RSS (Ref Snapper Scale), sejenis kolagen tulin dan berkualiti tinggi yang diekstrak daripada sisik ikan merah laut dalam. Kolagen Shaklee yang bermolekul rendah, lebih kurang 1000 Dalton, mudah diserap oleh tubuh dan berupaya membantu meningkatkan proses sintesis kolagen di peringkat dermis dengan berkesan.

Step 2: Pemakanan bagi penyuburan selular

ESP merupakan minuman rendah lemak, bukan GMO secara biologinya mempunyai kandungan protein yang lengkap dengan kandungan sembilan asid amino perlu dan 14 gram protein soya sihat bagi setiap hidangan. Disamping rasanya yang enak, ia juga dapat memberikan tenaga pada tubuh dengan protein soya yang berkualiti tinggi.

Meal shakes memberian 19 mineral dan vitamin yang penting untuk tubuh, dan ia amat perlu bagi proses tumbesaran dan mengekalkan kesihatan.

Minuman performance drink mengandungi proprietari elektrolit OPTI-LTYE dengan campuran unik karbohidrat yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong penghidratan optimal.

Step 3: Perlindungan selular

Nutriferon adalah satu-satunya suplemen imunisasi yang diformulasi oleh pakar imuniologi yang menemui interferon semulajadi. Dr Yasuhiko Komima selepas lebih daripada 40 tahun menyelidik, mengkaji dan menilai beribu sebatian dalam lebih 200 jenis herba berlainan.

Nutriferon mengandungi proprietari campuran ekstrak tumbuhan semulajadi daripada berasal daripada benih labu, biji benih plantago, bebuas bukit Jepun dan bunga safflower. Yang boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee shaja.


******************************

✿SETIAP PEMBELIAN SET INI LAYAK MENDAPATKAN:

1. FREE vitamin ball pen
2. FREE pill box (WHILE STOCK LAST!)
3. FREE Shaker bottle (WHILE STOCK LAST!)
4. FREE keahlian VIP CUSTOMER di vitamin de royale dan dapat boleh redeem gift

(*FREE GIFT ini tidak ada kena mengena dengan shaklee, ini adalah pemberian secara peribadi)


Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
PM facebook fanpage: : SINI
borang tempahan:klik sini
Email: saidahhamizah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 014-7207131
COD Area: shah alam

No comments: