Donate me a click!

ruang iklan

ruang iklan

20 Jun 2013

SET KECANTIKAN SHAKLEE


Bagi yg nak kulit cantik dengan shaklee pengambilan VITAMIN B COMPLEX, VITAMIN C dan VITAMIN E adalah digalakkan. Kata nak cantikkan... 
Apa kelebihan setiap vitamin - vitamin ni... 


Kebaikan dan fungsi Vitamin C
-Membantu pembentukan kolegen yang penting untuk menguatkan sel-sel tisu dalam badan. Kolagen adalah sejenis protein yang menyusun tubuh manusia. Kolagen adalah struktur yang terlibat dalam pembinaan tulang, gigi, sendi, otot dan kulit.
-antioksida yang baik
-membantu pulihkan sel akibat luka / jerawat.








Kebaikan dan fungsi  Vitamin B Complex
-Mengandungi  B2 iaitu Riboflavin yang dikenali sebagai beauty vitamin.
-Bagus untuk kulit berminyak, whiteheads, blackheads, parut dan kulit kering.
-atasi kelesuan









Kebaikan dan fungsi Vitamin E
-anti oksida yang penting untuk melawan radikal bebas dari memusnahkan sel
-anti aging vitamin
-merawat dan mencerahkan parut
-membantu kemusnahan vitamin A dan C
-membantu penyerapan oksigen 

Klik sini untuk membaca lebih banyak lagi info pasal Vitamin E yang baru ni






 Untuk mendapatkan kesan yang terbaik, boleh juga tambahkan Energizing Soy Protein (ESP) secara berasingan. Fungsi ESP adalah untuk menyokongpembentukan kolagen, sekaligus menjadikan kulit lebih anjal, kenyal, gebu dan putih berseri. Ingat, protien adalah makanan kepada sel-sel badan kita.











Bagi yang nak EXTRA FLAWLESS SKIN, boleh tambah yang ini:


 
15 paket / kotak (RM298)
Collagen yang umi nak ceritakan ini tentunya dari Shaklee.. Collagen Shaklee ni istimewanya kerana:

1) merupakan supplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietatri RSS iaitu Red Snapper Scale Collagen, kolagen yang sangat berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.

2) Kolegen bermolekul sangat ringan Shaklee kira-kira 1,000 Dalton* dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu peningkatan kepada sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan 


3) Mudah larut dalam tubuh badan kita dan sangat mudah untuk dihidangkan dengan campuran makanan ataupun minuman kegemaran.


4) Tujuh bahan utamanya termasuk ektrak biji benih Camellia Japonica, ektrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstak kerang-kerangan. Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.




Collagen / Kolegen sangat perlu untuk tubuh badan kita bagi mengekalkan keremajaan kulit dan tidak nampak tua sebelum usia. Memandangkan wanita lebih nampak berumur dari lelaki, apakata tindakan yang perlu diambil oleh kita adalah meningkatkan collagen/ kolegen dalam badan supaya nampak sihat kekal cergas dan bertenaga dengan penampilan anggun menawan. Ia boleh ditingkatkan dengan pengambilan tambahan makanan tambahan kolagen bagi meningkatkan tahap kolegen dalam tubuh badan kita.

Umi tertarik dengan Collagen Shaklee Powder kerana ianya tidak mengandungi plasenta ataupun sumber bovine yang lain. Kesan dan faedah dari pengambilan kolagen shaklee ini adalah seperti di bawah :


a) Anti Penuaan

Liang pori semakin mengecil dan berkurangan dan garis-garis halus juga dapat dikurangkan

b) Menghidratkan

Kulit semakin menjadi lembap dan halus; kurangnya terjadi kulit mengelupas ataupun kering

c)Kulit lebih Anjal dan Tegang

Kulit semakin tegang, kenyal dan lembut

d) Licin

Kulit akan licin dan berseri berbanding sebelum pengambilan yang kelihatan seperti kusam dan kelam

e) Menyuburkan

Kulit kuku dan rambut akan kelihatan bersinar dan kilat, kuat dan tebal

f) Mencerahkan

Mencantikkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, jeragat dan jerawat. Tompokan bulat dibawah mata juga tidak akan kelihatan

Bagi yang ada masalah bila nak period keluar jerawat, boleh cuba ini:

 Yang tak pernah dengar GLA ni pasti teruja yang Shaklee juga ada evening primrose oil 


GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.  Kebiasaannya digunakan untuk regulate kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain itu, GLA Complex ini amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing.
Mari kita baca kebaikan GLA COmplex Shaklee :

· Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
· Meningkatkan kesuburan.
· Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
· Membantu dalam menangani menopause.
· Menguatkan kuku & rambut.
· Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
· Membantu menangani ekzema.
· Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
· Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
· Menguatkn immuniti badan.
· Mempelahankn process penuaan.
· Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
· Mengawal kencing manis
· Mengawal kolesterol.
· Bagus untuk saraf. 



GLA boleh diambil oleh lelaki dan wanita. Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis.Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli. GLA juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerak, berkuping, bersisik. Mari lihat testimoni dibawah




DISCLAIMER:
The products and information found on vitaminderoyale.blogspot.com are not intended to replace professional medical advice or treatment. Our information is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease or medical condition. Results of testimonials are not typical and individual results may vary.





DISCLAIMER:
The products and information found on vitaminderoyale.blogspot.com are not intended to replace professional medical advice or treatment. Our information is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease or medical condition. Results of testimonials are not typical and individual results may vary.




Memang bestkan GLA Shaklee ni? Banyak kebaikannya. Jadi bagaimana? Anda mahu GLA atau tunggu dulu... Sampai bila mahu tunggu untuk memiliki GLA? Rugi... rugi...



Jom tengok comment pengguna yang ambil set kecantikan dengan collagen di sini


Comment penguna SET KECANTIKAN SHAKLEE :


DISCLAIMER:
The products and information found on vitaminderoyale.blogspot.com are not intended to replace professional medical advice or treatment. Our information is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease or medical condition. Results of testimonials are not typical and individual results may vary.



 Bagi yang sedang mencari vitamin untuk kecantikan kulit anda, gabungan vitamin shaklee ini sesuai untuk anda mencuba.


Credit: FAIZAH
MAMA SHAKLEE
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SHAKLEE ID : 951081
AREA SHAH ALAM
HP No. =014-7207131
Email = saidahhamizah@gmail.com

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

No comments: