Donate me a click!

ruang iklan

ruang iklan

19 Jun 2013

Omega guard untuk kecerdasan minda dan otak

Cepat Membaca Dengan Omega Guard


Berita baik bagi ibu-ibu yang menyusukan anak! Kajian menunjukkan ibu-ibu menunjukkan ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan anak-anak yang mengambil vitamin omega 3 akan menghasilkan anak-anak yang lebih tinggi IQnya dan juga ketajaman daya penglihatan.  Kajian juga menunjukkan susu ibu itu kaya dengan sumber omega 3 (DHA) sekiranya anda terus mengamalkan vitamin omega 3 kerana susu ibu sememangnya mengandungi kandungan DHA yang tinggi.

Minyak ikan dikenali sebagai sumber omega 3 yang penting untuk meningkatkan kecerdasan otak dan ketajaman penglihatan yang lebih baik terutamanya bagi kanak-kanak yang sedang membesar. Hal ini kerana, minyak ikan yang diperolehi daripada tisu ikan yang berminyak mengandungi asid lemak omega-3 asid eicosapentaenoic (EPA), dan asid docosahexaenoic (DHA) yang diperlukan untuk tumbesaran si manja.



Berdasarkan kajian terbaru yang dibuat oleh sekumpulan penyelidik Universiti Oxford di Britain terhadap 362 kanak-kanak berusia tujuh hingga sembilan tahun menadapati kemampuan membaca kumpulan kanak-kanak ini meningkat dalam tempoh tiga minggu selepas diberi minyak ikan dengan dos 600mg selama 16 minggu.

Penyelidik Kanan Universiti Oxford, Dr. Alex Richardson berkata, makanan tambahan omega 3 tebukti dapat meningkatkan kemampuan membacaterutamanya di kalangan kanak-kanak yang lemah dalam pelajaran.

"Selain itu amalan pengambilan omega 3 juga boleh meningkatkan perhatian kanak-kanak hiperaktif, disleksia serta mereka yangberdepan dengan gangguan perkembangan koordinasi"


"Ia membantu secara semulajadi. Kesannya mungkin tidak terlalu cepat. Ibu bapa perlu bersabar menunggu dan terus menggalakkan anak-anak untuk mengambil makanan tambahan ini"
(sumber petikan: Kosmo)




Kebaikan OmegaGuard Shaklee:

>>> Merupakan minyak ikan yang terbaik di dunia. 

>>> Mengandungi satu rangkaian lengkap 7 asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dll. 

>>> EPA berfungsi menyihatkan jantung dan sendi,

>>> DHA penting untuk perkembangan dan fungsi-fungsi otak, saraf dan retina.

>>> OmegaGuard dihasilkan melalui satu proses penyulingan prorietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat pada kebanyakkan jenis ikan.

>>> Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan meningkatkan perkembangan memori terutamanya pada 3 bulan terkahir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan.

>>> DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penmglihatan, pendengaran serta mencegah migraine.

>>> Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru

>>> Satu tablet omega Guard membekalkan 905mg asid-asid lemak omega-3 EPA & DHA. Iaitu; Omega-3 EFA -330mg, EPA - 180mg & DHA120mg






******************************

✿SETIAP PEMBELIAN SET INI LAYAK MENDAPATKAN:

1. FREE vitamin ball pen
2. FREE pill box (WHILE STOCK LAST!)
3. FREE Shaker bottle (WHILE STOCK LAST!)
4. FREE keahlian VIP CUSTOMER di vitamin de royale dan dapat boleh redeem gift

(*FREE GIFT ini tidak ada kena mengena dengan shaklee, ini adalah pemberian secara peribadi)


Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
PM facebook fanpage: : SINI
borang tempahan:klik sini
Email: saidahhamizah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 014-7207131
COD Area: shah alam
Omega guard untuk kecerdasan minda dan otak


DISCLAIMER:
The products and information found on vitaminderoyale.blogspot.com are not intended to replace professional medical advice or treatment. Our information is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease or medical condition. Results of testimonials are not typical and individual results may vary.

No comments: