Donate me a click!

ruang iklan

ruang iklan

3 Jun 2013

Ingin kelihatan 25 tahun lebih muda? Vivix lah jawapnya

Salam ceria semuanya...

Nak cantik macam Ayu Raudhah?



Mood hari ni mood ceria sebab nak cerita pasal perkara yang akan membuatkan anda ceria...Nak kelihatan muda, kenalah ceria.....Tapi ceria mcamana pun, kalau dalaman kita dah mula nak season, tak berkesan juga kan?...Saya tak pernah cerita pasal kelebihan Vivix ni di blog saya, padahal Vivix ni lah yang hot in the market...Cuba tengok bentuk botolnya pun ala-ala botol SKII kan?...Percayalah.kelebihannya pun setanding SKII. Cuma bezanya Vivix ni diminum(tapi bukan minum semua, dia ada sukatan dia sesudu dua saja), tapi SKII tu tenyeh kat muka kan????...

Ok, Mari kita tengok apa miracle yang Vivix boleh buat, yang ala-ala SKII ni.



Sebelum tu, ingin saya ingatkan kat sini yang Vivix ni 100% bahan semulajadi. Dibuat daripada tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Ok, apakah tanaman itu? Tanaman iatu adalah campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol.


Kebaikan Vivix:

Sebenarnya sangatlah banyak, tapi saya akan huraikan yang mana berkait mengait dengan kecantikan sel penuaan dan penjagaan kesihatan yang sangat penting. 

 1)Vivix boleh membantu  melindungi DNA sel tubuh kita, seterusnya melambatkan proses penuaan.

 2) Selain itu.ia memperbaiki tenaga sel. Tubuh kita ni semakin terdedah dengan matahari,semakin cepat sel  tubuh kehilangan tenaga, bila kehilangan tenaga ia akan menurunkan fungsi sel. Vivix boleh membantu menguatkan sel tubuh.

 3) Ia  juga membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana dan sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Manfaat kesihatan Vivix:

Vivix adalah 10 kali ganda lebih hebat berbanding Resveratrol. Apa itu Resveratrol?

Resveratrol merupakan phytoalexin yang dihasilkan secara semualajadi oleh 
beberapa jenis tumbuhan apabila diserang patogen seperti bakteria atau fungi.
Kesan Resveratrol pada jangka hayat beberapa organisma
masih dalam kajian seperti pada lalat buah dan cacing nematod.
Dalam kajian melibatkan tikus makmal, Resevatrol dibuktikan dapat mengurangkan 
kandugan gula dalam darah dan memberikan kesan yang baik kepada
kardiovaskular.
Reseveratrol ditemui pada kulit anggur merah dan boleh juga dihasilkan secara
sintesis kimia.
Anggur merah?Macam arak je?...jangan risau...walaupun Satu hidangan Vivix™ mengandungi sama banyak resveratrol yang terdapat dalam 100 gelas wain merah..Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)..lihat statement utusan di sini..Selain JAKIM, Islamic Service of America juga telah mengiktiraf Vivix sebagai produk yang halal. Lihat di sini




Apa yang bestnya Vivix berbanding produk lain yang ada dipasaran seperti Monavi, Tahitan Noni dan Xango juice.?Cuba anda bayangkan, hanya 1 sudu teh Vivix mampu membekalkan Orac value yang diperlukan tubh (3000-5000 orac)...Hanya mereka yang benar2 faham, boleh melihat kelebihannya... Value for money..




Yang lebih ajaibnya, betul ke Vivix boleh membantu merawat pesakit Stroke, Alzheimer, Kanser, Diabetes dll? Klik sini

Berapa banyak perlu ambil sehari? Harga boleh tahan pricey juga kan?



wow...satu sudu te sudah mencukupi?...tak ke jimat tu..





******************************


Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
PM facebook fanpage: : SINI
borang tempahan:klik sini
Email: saidahhamizah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 014-7207131
COD Area: shah alam


DISCLAIMER:
The products and information found on vitaminderoyale.blogspot.com are not intended to replace professional medical advice or treatment. Our information is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease or medical condition. Results of testimonials are not typical and individual results may vary.

No comments: