Donate me a click!

ruang iklan

ruang iklan

18 May 2013

SOLUSI UNTUK MEGELAKKAN SAKIT JANTUNG

Penyakit Kardiovaskular menjadi pembunuh no 1 dalam Malaysia. Sebab utama ialah hypertension. Stastik dariKementerian Keishatan pada 2010 menjangkakan satu daripada 6 kematian adalah disebabkan serangan jantung atau strok. Menakutkan bukan? Apapun penyakit ini boleh dielakkan.

Tiada siapa dapat menjangkakan yang ia akan terkena penyakit jantung. Pengalaman sendiri, arwah ayah mertua saya telah meninggal dunia hanya kerana serangan jantung yang pertama.Serangan jantung yang pertama mungkin boleh jadi hari terakhir kita...dengan pemakanan kita sekarang yang tidak sihat, kehidupan yang terlalu sibuk, tiada siapa boleh berasa yakin yg kita takkan terkena sakit ini.

Kebanyakan pilihan cara hidup mempengaruhji samaada kita terdedah kepada sakit jantung atau tidak. Jadi sebenarnya kita boleh kawal penyakit ini. contohnya: dengan berhenti merokok, mengaktifkan diri dan ,mengambil diet yang seimbang dalam pemakanan harian.

Selain melakukan aktiviti sihat, nutrisi juga penting dalam mengurankanrisiko serangan jantung. Coenzyme Q-10 atau lebih dikenali dengan Co Q10 merupakan salah satu daripada nutrien yang penting untuk mencegah penyakit ini/. CoQ10 selalunya terdapat di dalam 'heart muscles'- ianya meningkatkan tahap tenaga di dalam jantung. Bila jantung lebih bertenaga, ia akan berfungsi dengan lebih baik.



berita baik...Mulai 8 June 2013,produk ini akan mula berada di pasaran Malaysia
Sebelum ini, produk ini hanya available di negara luar.



SOLUSI UNTUK MEGELAKKAN SAKIT JANTUNG



DISCLAIMER:
The products and information found on vitaminderoyale.blogspot.com are not intended to replace professional medical advice or treatment. Our information is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease or medical condition. Results of testimonials are not typical and individual results may vary. 

******************************


Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
PM facebook fanpage: : SINI
borang tempahan:klik sini
Email: saidahhamizah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 014-7207131
COD Area: shah alam

No comments: